Відповідальне споживання, рослинні продукти, ручна робота… поведінка споживачів постійно розвивається.
Ось чому понад 10 років тому ми розробили власну ініціативу з дослідження поведінки споживачів під назвою «Taste Tomorrow». Ми відстежуємо локальну та глобальну поведінку, ставлення та вибір споживачів, використовуючи інтерв’ю та технологію семантичного штучного інтелекту. Це дозволяє нам відслідковувати розвиток вже існуючих трендів і відкривати нові в хлібопекарській, кондитерській та шоколадній промисловості.
Крім того, усі дані, які ми збираємо, підтримуються нашою глобальною мережею виявлення трендів, вичерпними сенсорними дослідженнями та унікальними партнерствами з дослідниками, будинками смаків та університетами.
Підтримуйте свою конкурентоспроможність за допомогою прогнозу трендів Taste Tomorrow для хлібопекарської промисловості, заснованого на світових дослідженнях споживачів і Data Science. Відкрийте для себе 3 найкращі тренди.
Прогноз трендів кондитерської галузі Taste Tomorrow на основі даних глобального опитування 20 000 споживачів у 50 країнах, а також останнього онлайн-аналізу даних за допомогою штучного інтелекту.
Прогноз трендів шоколадної індустрії Taste Tomorrow на основі даних глобального опитування 20 000 споживачів у 50 країнах, а також останнього онлайн-аналізу даних за допомогою штучного інтелекту.
Шоколад, фісташки та кнафе – це смакове поєднання для ласощів. Доєднуйтесь до тренду та самі приготуйте неймовірні текстурні вироби. Відкрийте для себе наші поради.
Дізнайтеся, як інгредієнти Puratos можуть перетворити вашу випічку, торти та кондитерські вироби на поживні насолоди. Від цільнозернових сумішей для випічки до інгредієнтів, що сприяють здоров’ю кишківника, дізнайтеся, як створювати більш здорові та смачні продукти, які сподобаються споживачам, що піклуються про своє здоров’я.
Дізнайтеся, як ці веганські альтернативи для глазурування забезпечують ідеальне глянсове покриття без труднощів традиційного яєчного змащування.
Відкрийте для себе дивовижний факт: у багатьох країнах менше 10% людей дотримуються рекомендованих рівнів споживання клітковини. І все ж є переваги: споживчий попит на продукти, багаті клітковиною, зростає, що відкриває можливість представити багату на клітковину випічку.
Бріош стала світовою сенсацією. За останні три роки обговорення її онлайн зросли більш ніж на 15%, щороку ставало на 20% більше нових запусків! Понад 1000 нових продуктів бріоші було запущено в більш ніж 60 країнах.
The holiday season is crucial for artisan bakers to take advantage of sales spikes and the seasonal attitudes of tradition, enjoyment, and shared meals. Here are 7 tips for getting the most out of the festive period as an artisan bakery.
Відкрийте для себе основні висновки дослідження Taste Tomorrow, узагальнені в інфографіці.
Відвідайте tastetomorrow.com та дізнатеся більше про тенденції споживання.