3 НАЙГАРЯЧІШІ ТРЕНДИ У ВИПІЧЦІ 2024 РОКУ

21 вер. 2023

Retail
Cross-category
Здорове харчування
Hospitality
Trend Updates
Artisans
Блог
Taste Tomorrow
Маркетингові дослідження
Industry
Foodservice
Bakery
Trend

Прогноз трендів Taste Tomorrow для хлібопекарської промисловості заснований на глобальному опитуванні споживачів серед 20 000 людей у ​​50 країнах, а також на передовій Data Science на базі ШІ.

Щоб зберегти конкурентоспроможність у хлібопекарському секторі, критично важливо залишатись проактивними у задоволенні запитів споживачів. Відкрийте для себе 3 найпопулярніші тренди у випічці, прогнозовані на 2024 рік, у цьому аналізі трендів Taste Tomorrow. Розкрийте не лише популярні страви, але й основні причини, що обумовлюють ці вподобання.

Ось 3 найгарячіші тренди, що формують хлібобулочну галузь 2024 року:

  • Рослинні продукти

  • Закваски та здоров'я кишківника

  • Натуральність та органічність 

Ці тренди походять із інсайтів, наданих Taste Tomorrow, наймасштабнішою програмою дослідження споживачів у хлібопекарській, кондитерській та шоколадній промисловості. Це не лише найбільша програма такого роду в усьому світі, але й найбільш всеосяжна, яка залучає 20 000 споживачів у 50 країнах. Наш унікальний підхід бездоганно поєднує численні опитування споживачів із вдосконаленим постійним онлайн-відстеженням за допомогою новітніх методів семантичного штучного інтелекту, виявляючи основні потреби споживачів і мотиви, що формують ці тренди.

Дослідження Taste Tomorrow базуються на 3 стовпах:

  1. ШІ та Data Science - постійний аналіз обговорень у соціальних мережах, пошукових запитів і згадок 9 мовами, щоб виявити нові тренди та передбачити траєкторію їхнього зростання

  2. Опитування споживачів у всьому світі - культурна компетентність, яка є незамінною для розшифровки потреб споживачів, мотивації та наративів, що лежать в основі кожного тренду

  3. Структура трендів - наші експерти розглядають тренди під глобальною призмою, щоб зрозуміти їхню повну екосистему.  

Дізнайтеся більше про методи прогнозування трендів Taste Tomorrow.

Пориньте в суть трьох новаторських трендів, які формують майбутнє хлібобулочної промисловості у 2024 році та далі:

1. Рослинні продукти

Від просто рослинного до унікального рослинного

Постійний сейсмічний зсув споживчих переваг від продуктів тваринного до рослинного походження змінює вигляд хлібопекарської промисловості. Хоча вже існує багато видів повністю веганського хліба, деякі хлібобулочні вироби значною мірою залежать від яєць, масла та молочних продуктів. Згідно з нашим дослідженням, 56% споживачів у всьому світі цікавляться рослинними варіантами (солодких) хлібобулочних виробів. Тобто попит на інновації рослинної випічки є масовим, особливо на Близькому Сході та в Африці (74%), Південній Америці (70%) і багатьох країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону (68%).

Деякі компанії, наприклад Soy Concha Bakery вже скористалися можливістю. Вони розробили рослинні версії пан дульче, традиційних мексиканських солодких булочок. Але із розвитком рослинного тренду ми бачимо, що споживачі хочуть більше, ніж просто веганські версії класичних продуктів.

52% споживачів уже вважають, що рослинні альтернативи такі ж смачні, як продукти тваринного походження, тож тепер трендсеттери шукають рецепти на рослинній основі, які поєднують унікальні властивості рослин. Ми бачимо перехід від рослинного до унікального рослинного. Веганські страви тепер включають рослинні інгредієнти через їхні власні сенсорні або смакові характеристики, а не як заміну чи імітацію.

Lunch with friends. Group of happy young people enjoying lunch together

2. Закваски та здоров'я кишківника 

Щасливий кишківник - щасливе життя

Це не найпривабливіша тема для обговорення, але споживачів це не хвилює. Здоров’я кишківника є актуальною темою, і люди одержимі ідеєю правильного травлення та здорового кишківника. Це чудова новина для хлібопекарської промисловості, адже 85% споживачів зараз кажуть, що клітковина позитивно впливає на травлення, а цільнозерновий хліб є одним із найпопулярніших і відомих джерел клітковини.

Завдяки зростанню обізнаності про здоров’я кишківника в усьому світі споживачі дізнаються більше про точну роботу кишківника та про те, які інгредієнти їм варто вибрати. 7 із 10 споживачів тепер також погоджуються, що біотики (пробіотики, пребіотики та постбіотики) є надійними інгредієнтами для покращення травлення. У всьому світі це зростання становить 7% порівняно з 2021 роком, причому найбільше зрушення відбулося в Європі (54% у 2021 році проти 65% зараз).

Споживачі також вірять, що покращення здоров’я кишківника позитивно впливає на ментальне здоров'я, в цьому переконані 79% споживачів. Це стимулює пошук універсальних харчових продуктів, зручних для кишківника. Подумайте про легкі для травлення закуски, які також покращують ваш настрій, наприклад печиво від Toto Foods. Їхнє печиво birthday cookie з веганською стружкою білого шоколаду та різнокольоровою посипкою рекламується як «вечірка в роті (і в усьому тілі)», тому що воно покращує здоров’я кишківника, а також допомагає стабілізувати ваш настрій, покращує продуктивність і концентрацію.

Цей підвищений інтерес до здоров’я кишківника йде рука об руку із хайпом навколо заквасок. Хлібобулочні вироби на заквасці вже приваблюють споживачів не лише красивим домашнім виглядом. Ферментований хліб на заквасці вирізняється чудовою засвоюваністю, що є результатом тривалого процесу бродіння. Ця повільна ферментація відкриває низку переваг: збільшення вивільнення вітамінів, мінералів і амінокислот, що сприяє підвищенню поживності.

Наразі 62% споживачів вважають закваски корисними, що приголомшливо більше, ніж у 2021 році, коли в це вірили лише 52% людей.

Closeup of fresh traditional baked sourdough bread loaves in bakery with signs for pain au levain and honey whole wheat with prices in farmers market

3. Натуральність і органічність 

Велика привабливість чистого харчування

За які переваги випічки споживачі готові доплачувати прямо зараз? Свіжість – це беззаперечний №1, але другий може вас здивувати: це натуральність і «чистий» список інгредієнтів. Чисті, зрозумілі етикетки продуктів, очевидно, користуються великим попитом. Споживачі не тільки віддають перевагу хлібобулочним виробам, які пройшли мінімальну обробку та не містять штучних добавок, але 28% споживачів ще й готові платити за них більше.

Насправді, 71% споживачів у всьому світі купували б більше в пекарнях, де все випікається з натуральних інгредієнтів. У 2021 році це було справедливо для 66% споживачів. Особливо різко змінили своє ставлення до повністю натуральних хлібобулочних виробів північноамериканські споживачі, їхня частка виросла з 54% до 66%.

Хліб, виготовлений з натуральних інгредієнтів, сприймається як більш корисний. Тож люди зараз уважно вивчають продукти, які вони купують, сподіваючись їсти якомога чистіше. 3 із 4 учасників нашого опитування нещодавно переглядали інформацію на упаковці хлібобулочних виробів. Там їхню увагу миттєво привертає список інгредієнтів.

Тому, якщо ви дотримуєтесь цього трнеду, обов’язково чітко повідомте про це на упаковці свого продукту. Окрім використання позначоку, таких як «без ГМО», «без штучних добавок» і «без штучних підсолоджувачів», ви також можете відкрито викласти список інгредієнтів на передній панелі свого продукту, якщо наважитеся. Цей крок уже популярний серед компаній-виробників енергетичних батончиків, таких як RXBAR, які заповнили всю передню частину свого протеїнового батончика лише списком інгредієнтів, який вони закінчують дуже зухвалою фразою «No B.S.» (no bullshit - без фігні).

Latin American woman working at a bakery and placing bread loafs on the shelf – small business concepts

Ніколи більше не пропускайте нові тренди хлібопечення

Цілий рік ми ділимося майбутніми трендами у випічці, популярними в Інтернеті виробами та останніми думками споживачів на сайті Taste Tomorrow.com. Підпишіться на нашу розсилку та переконайтеся, що ніколи не пропустите можливість залишатися попереду та вивести свій бізнес на новий рівень.

Related Articles