Здоров’я – це нова норма
У світі, що змінюється, зростає прагнення до більш здорових варіантів і екологічних методів харчування. Більше споживачів активно шукають продукти, які живлять організм і планету.
Puratos розуміє
Puratos — це не лише інгредієнти. Це встановлення нових стандартів, де здоров’я та смак сходяться разом. Ми прагнемо запропонувати продукти з максимально повноцінною поживністю без шкоди для смаку, текстури чи якості. У результаті ваші вироби доведуть вашим клієнтам, що здоровіший вибір може бути найсмачнішим!
Протягом більше десяти років власна дослідницька програма Puratos, Taste Tomorrow, надає глибоке розуміння глобальної та локальної поведінки, поглядів і вибору споживачів. Ми вважаємо, що наступні сфери здоров’я та добробуту є ключовими трендами з довгостроковим впливом. Тому ми прагнемо допомогти нашим клієнтам втілити ці тренди у відповідні готові вироби за допомогою різноманітних рішень для здоров’я та добробуту. Приєднуйтесь до нас у подорожі до кращого харчування та здоровішого майбутнього для всіх.
Чітка та прозора інформація.
Покращені харчові профілі за рахунок зменшення цукру, жиру та солі та збільшення клітковини, білка та фруктів.
Забезпечення різноманітного вибору продуктів харчування, включаючи рослинні та флекситарианські варіанти.
Додавання корисних для кишківника інгредієнтів у щоденне харчування.
Задовольнення дієтичних потреб різних груп.
Давайте разом створювати здоровіше майбутнє!
Здоров’я та добробут завжди були пріоритетом у Puratos. Ще в 1920-х роках ми створили Pura-Malté, хлібну суміш із підсмаженими пшеничними зародками, солодом і висівками. Здоровий, смачний і легкозасвоюваний Pura-Malté став проривом на ринку.
Споживачі у всьому світі стають більш обізнаними щодо питань здоров’я, пекарі мають дивовижну можливість використати цю тенденцію. Для початку, ось 7 порад, які допоможуть вам прокотитися на хвилі здоров’я та добробуту та збільшити продажі своєї пекарні.
Дослідіть асортимент наших продуктів, які допоможуть вам покращити харчову цінність готових виробів.
01
При розробці кожного з продуктів, ми переконуємося, що аспект харчової цінності продукту є оптимальним, без впливу на смак виробу.
02
Ми здійснюємо дослідження в співпраці з навчальними та дослідницькими установами, задля покращення культури споживання серед населення.
03
Ми ділимося знаннями та досвідом з здорового харчування та споживчих тенденцій.