"9 із 10 споживачів читають інформацію на упаковці", – Taste Tomorrow
Не існує чіткого визначення інгредієнтів або продуктів з Чистою етикеткою. Концепція «Чистої етикетки» обумовлена бажанням споживачів отримати більшу прозорість і тим, що вони надають перевагу натуральним, знайомим і легким для розуміння інгредієнтам.
Подібно до інших мега-трендів, споживачі самі вирішують, що означає їсти «чисто». Хоча поняття «чистого» є широким, споживачі зазвичай визначають «чисте харчування» як дієту, яка надає перевагу їжі з натуральних та/або органічних інгредієнтів, без добавок, включаючи мінімальну обробку, і при цьому є екологічно чистою.
Добавки забезпечують безпеку оброблених харчових продуктів під час їхнього шляху від фабрик і промислових кухонь до складів і магазинів і, врешті-решт, до споживачів. Вони також використовуються для зміни сенсорних властивостей харчових продуктів, таких як смак, аромат, текстура та зовнішній вигляд. Декілька урядових організацій і регуляторних органів (напр. EFSA, FDA) регулюють, контролюють і перевіряють харчові добавки на потенційний шкідливий вплив на здоров’я людини, перш ніж вони будуть схвалені для використання.
Амбіція Puratos полягає в тому, щоб створювати рішення з Чистою еткиеткою без шкоди для безпеки, функціональності, смаку чи текстури. Таким чином, ми дотримуємося філософії, що наявність кожного інгредієнту має бути обґрунтованою. Тому ми підтримуємо вас на кожному кроці до Чистої етикетки у хлібопекарній, кондитерській та шоколадній продукції, скорочуючи список інгредієнтів і просуваючи продукти натурального походження, де це можливо.
Наше визначення "Чистої етикетки":
Амбіції Puratos щодо Чистої етикетки виходять за межі списку інгредієнтів. Окрім маркування, це зобов’язання надавати екологічно чисті харчові рішення з чіткою та прозорою інформацією, допомагаючи споживачам робити свідомий вибір їжі.
За даними дослідження споживачів Taste Tomorrow’s, 71% споживачів купував би більше в пекарнях, що використовують лише натуральні інгредієнти. З 2022 року ця кількість значно зросла.[1]
Що стосується упакованих товарів, то 9 з 10 споживачів читають інформацію на упаковці:
Відкрийте для себе рослинні рішення Puratos для здоровішої та екологічної випічки. Відчуйте смак, текстуру та поживність за допомогою наших інноваційних продуктів