27 трав. 2021
Спалах коронавірусу мав глибокий вплив на споживачів, змінюючи те, як вони живуть, що вони їдять і як покупають. Зараз як ніколи споживачі по всьому світу все більше переймаються своїм здоров’ям. І в здоровому способі життя здорова їжа відіграє вирішальну роль.
Що таке здоровий продукт на думку споживачів? В опитуванні 2019 року це було здебільшого про видалення інгредієнтів: менше цукру, менше жиру, менше солі. Сьогодні поняття «здорового» еволюціонувало. Тепер це одночасно про видалення небажаних інгредієнтів і додавання так званих «сильних» інгредієнтів, які вважаються здоровими і смачними. Спираючись на інсайти з нашої постійної глобальної програми дослідження, Taste Tomorrow, ми знаємо, що споживачі у всьому світі шукають торти із більшою кількістю фруктів, зі зменшеним вмістом цукру і жиру, так само як хліб – із більшою кількістю зерен і вищим вмістом клітковини. Це підкріплює вже існуючі тренди, що спостерігалися до кризи.
Для пекарів це створює можливість використати цей тренд, що передбачає необхідність переосмислити продуктову пропозицію і процеси виробництва. В той час як хтось може подумати, що відповідь на цей споживацький тренд потребує глибокого розуміння людського харчування, ми із радістю ділимося декількома порадами, що допоможуть вам на цьому шляху:
Згідно з нашим опитуванням Taste Tomorrow, 60% споживачів вірять, що додавання інгредієнтів, таких як цільні зерна, до їжі робить її здоровішою, в той час як більше 30% навіть шукають зерна у списку інгредієнтів. Хліби, багаті на клітковину і зерна вважаються здоровою випічкою №1. Споживацьке розуміння користі для здоров’я, пов’язаної із вживанням цільних зерен, незаперечне. Більше того, зерна додають смаку і текстури випічці. Чому б не додати зерен до вашої солодкої випічки, як то круасанів і мафінів?
Важливість здоров’я для споживачів зростає в усьому світі, але в той же час це не має бути за рахунок смаку. Споживачі хочуть продуктів, що є одночасно смачними і корисними для них. Навіть в часи «нової норми» 67% споживачів схильні купувати більше маленьких ласощів, не дивлячись на фінансово скрутні часи. Ми віримо, що додавання фруктів до вашої випічки – це відповідь і влучання просто в яблучко. Споживачі знають, що фрукти корисні для них, і 76% вірять, що фруктові начинки підносять солодощі та випічку на здоровіший рівень. Додайте порцію фруктів у торт чи пиріг і перетворіть його на дозволену насолоду.
Споживачі хочуть прозорості «від поля до виделки». Більше ніж коли-небудь вони хочуть бути інформовані не тільки про продукт і його інгредієнти, споживачі щиро цікавляться, де ви берете ваші інгредієнти, як ви робите ваші продукти і які техніки використовуєте в процесі. То ж будьте відкритими щодо інгредієнтів, що ви використовуєте, і діліться вашою справжньою майстерністю!
Ми бачимо, що усюди споживачі насолоджуються корисними основними продуктами, як хліб, підчас кризи. Звіт про тренди говорить, що пошуковий запит «закваска» в Google виріс в 5 разів від початку пандемії. Споживачі відкривають для себе хліб на заквасці з різних причин: він не тільки дуже смачний, але й вважається здоровішим. А у вашому портфоліо вже є хліб на заквасці?
Здоров’я – це не тільки про додавання або видалення інгредієнтів, це також про емоціональне благополуччя. Пропонуйте менші або міні-порції ваших популярних солодких продуктів як ідеальний засіб від поганого настрою. Таким чином споживачам не доведеться позбавляти себе моментів насолоди!
Підчас першого локдауну через Covid-19 IPSOS інтерв’ював 28 000 людей по всьому світу: 79% цих споживачів заявили, що будуть шукати продукти, що є здоровішими і безпечнішими для навколишнього середовища. Це робить альтернативи на рослинній основі рішенням для їхніх бажань. Додавання і виокремлення вашої випічки на рослинній основі буде гарною відповіддю на цей тренд.
Число споживачів, що планують купувати випічку в артизанських пекарнях, зростає. Артизанські магазини вважаються місцями для покупок, яким найбільше можна довіряти у питаннях гігієни і харчової безпеки. Важливо, щоб ваші споживачі знали, що у вашому магазині доступні здоровіші опції. Дайте їм знати, яка випічка переповнена зернами, дайте вашим споживачам знати, що ви працюєте з кращими і найпростішими інгредієнтами, що ви додатково використовуєте фрукти задля дозволеної насолоди. Ось декілька способів, як це зробити: