7 порад, щоб підняти продажі вашої випічки на хвилі здоров’я і добробуту

27 трав. 2021

Маркетингові дослідження
Здорове харчування

Спалах коронавірусу мав глибокий вплив на споживачів, змінюючи те, як вони живуть, що вони їдять і як покупають. Зараз як ніколи споживачі по всьому світу все більше переймаються своїм здоров’ям. І в здоровому способі життя здорова їжа відіграє вирішальну роль.

Що таке здоровий продукт на думку споживачів? В опитуванні 2019 року це було здебільшого про видалення інгредієнтів: менше цукру, менше жиру, менше солі. Сьогодні поняття «здорового» еволюціонувало. Тепер це одночасно про видалення небажаних інгредієнтів і додавання так званих «сильних» інгредієнтів, які вважаються здоровими і смачними. Спираючись на інсайти з нашої постійної глобальної програми дослідження, Taste Tomorrow, ми знаємо, що споживачі у всьому світі шукають торти із більшою кількістю фруктів, зі зменшеним вмістом цукру і жиру, так само як хліб – із більшою кількістю зерен і вищим вмістом клітковини. Це підкріплює вже існуючі тренди, що спостерігалися до кризи.

Для пекарів це створює можливість використати цей тренд, що передбачає необхідність переосмислити продуктову пропозицію і процеси виробництва. В той час як хтось може подумати, що відповідь на цей споживацький тренд потребує глибокого розуміння людського харчування, ми із радістю ділимося декількома порадами, що допоможуть вам на цьому шляху:

 

Додайте зерна

Згідно з нашим опитуванням Taste Tomorrow, 60% споживачів вірять, що додавання інгредієнтів, таких як цільні зерна, до їжі робить її здоровішою, в той час як більше 30% навіть шукають зерна у списку інгредієнтів. Хліби, багаті на клітковину і зерна вважаються здоровою випічкою №1. Споживацьке розуміння користі для здоров’я, пов’язаної із вживанням цільних зерен, незаперечне. Більше того, зерна додають смаку і текстури випічці. Чому б не додати зерен до вашої солодкої випічки, як то круасанів і мафінів?

Додайте фрукти

Важливість здоров’я для споживачів зростає в усьому світі, але в той же час це не має бути за рахунок смаку. Споживачі хочуть продуктів, що є одночасно смачними і корисними для них. Навіть в часи «нової норми» 67% споживачів схильні купувати більше маленьких ласощів, не дивлячись на фінансово скрутні часи. Ми віримо, що додавання фруктів до вашої випічки – це відповідь і влучання просто в яблучко. Споживачі знають, що фрукти корисні для них, і 76% вірять, що фруктові начинки підносять солодощі та випічку на здоровіший рівень. Додайте порцію фруктів у торт чи пиріг і перетворіть його на дозволену насолоду.

Прозорість

Споживачі хочуть прозорості «від поля до виделки». Більше ніж коли-небудь вони хочуть бути інформовані не тільки про продукт і його інгредієнти, споживачі  щиро цікавляться, де ви берете ваші інгредієнти, як ви робите ваші продукти і які техніки використовуєте в процесі. То ж будьте відкритими щодо інгредієнтів, що ви використовуєте, і діліться вашою справжньою майстерністю!

Senior Latin American couple buying bread at the bakery wearing facemasks during the COVID-19 pandemic - reopening of businesses

Хліб на заквасці

Ми бачимо, що усюди споживачі насолоджуються корисними основними продуктами, як хліб, підчас  кризи. Звіт про тренди говорить, що пошуковий запит «закваска» в Google виріс в 5 разів від початку пандемії.  Споживачі відкривають для себе хліб на заквасці з різних причин: він не тільки дуже смачний, але й вважається здоровішим. А у вашому портфоліо вже є хліб на заквасці?

Менші порції

Здоров’я – це не тільки про додавання або видалення інгредієнтів, це також про емоціональне  благополуччя. Пропонуйте менші або міні-порції ваших популярних солодких продуктів як ідеальний засіб від поганого настрою. Таким чином споживачам не доведеться позбавляти себе моментів насолоди! 

На рослинній основі

Підчас першого локдауну через Covid-19 IPSOS інтерв’ював 28 000 людей по всьому світу: 79% цих споживачів заявили, що будуть шукати продукти, що є здоровішими і безпечнішими для навколишнього середовища. Це робить альтернативи на рослинній основі рішенням для їхніх бажань. Додавання і виокремлення вашої випічки на рослинній основі буде гарною відповіддю на цей тренд. 

Комунікація

Число споживачів, що планують купувати випічку в артизанських пекарнях, зростає. Артизанські магазини вважаються місцями для покупок, яким найбільше можна довіряти у питаннях гігієни і харчової безпеки. Важливо, щоб ваші споживачі знали, що у вашому магазині доступні здоровіші опції. Дайте їм знати, яка випічка переповнена зернами, дайте вашим споживачам знати, що ви працюєте з кращими і найпростішими інгредієнтами, що  ви додатково використовуєте фрукти задля дозволеної насолоди. Ось декілька способів, як це зробити:

  • Розповідайте у своїх соціальних мережах і в магазині, що ви хочете зробити свій внесок у здоров’я у здоров’я і добробут своїх споживачів, не жертвуючи смаком і загальною якістю вашої випічки.
  • Додайте просту примітку до певних продуктів із додатковими зернами або фруктами в рецептурі. Не бійтеся виділяти цю випічку, яка «краща для вас».
  • Дайте зрозуміти, які з продуктів на рослинній основі, за допомогою воблерів або маленьких приміток.
  • Виокремлюйте продукти, що є «кращими для вас», на вашому сайті та в соціальних мережах. Вони заслуговують додаткової уваги.

Люди по всьому світу прагнуть жити здоровіше. Ось чому ми в прагнемо інновацій, щоб пропонувати здоровіші рішення кожного дня і заохочувати пекарів робити так само. Разом із вами ми можемо зробити більший внесок.

Дізнавайтесь про наші рішення і рецепти Health & Well-Being для більшого натхнення.