TASTE TOMORROW 2019

          Розуміння потреб та очікувань споживачів має важливе значення для успіху будь-якого бізнесу. Щоб передбачити майбутні тенденції, продовжуючи виробляти кращу продукцію, партнери «Puratos» повинні по-справжньому знати своїх споживачів. Саме для цього компанія «Puratos» створила дослідження TASTE TOMORROW.

          Завдяки поглибленого аналізу переваг, очікувань і поведінки споживачів на світовому та локальних рівнях, незалежне дослідження TASTE TOMORROW відстежує еволюцію існуючих тенденцій і розкриває нові.

          За останні десять років споживачі стали більш відкритими до комунікацій. Вони хочуть мати право голосу для того, щоб вирішувати, які продукти вони будуть купувати та споживати, і для цього зараз у них набагато більше можливостей, щоб висловити свої думки та бажання. 

         В рамках проекту TASTE TOMORROW в 2019 році було опитано більш ніж 17 000 споживачів в 40 країнах світу, були проведені експертні інтерв'ю з 80 гурманами в 8 містах, що задають тенденції галузі, було проведено опитування як клієнтів, так і експертів ринку.

В результаті дослідження було виявлено дев'ять актуальних тенденцій, які впливатимуть на споживчі переваги в найближчі декілька років.

СМАК.

З роками смак набуває все більшого значення, стаючи в цілому критерієм номер один при покупці хлібобулочних, кондитерських і шоколадних виробів. Але мова йде не просто про смак, а про щось більше. Споживачі хочуть бути враженими усіма своїми почуттями. У комплекс смакових вражень також входить і текстура, яка є ключовим елементом.

ЗДОРОВ'Я.

Споживчі очікування щодо теми здоров'я продовжують розвиватися. Це означає як видалення, так і додавання до продуктів споживання певних інгредієнтів. Споживачі очікують меншої кількості калорій, зниженого вмісту жиру, цукру та солі. Вони хочуть бачити більш інгредієнтів з корисними для здоров'я властивостями (наприклад, клітковина, цільнозернові продукти, білки), а також інгредієнти, які вони розпізнають як «даровані природою» - зерна, насіння, какао, горіхи, овочі, квіткові екстракти та суперфуди .

СВІЖІСТЬ.

Свіжість визначає споживче сприйняття якості. Споживач повинен відчувати свіжість за багатьма критеріями - аромат, час випічки, короткий термін придатності, зовнішній вигляд та хрусткість. Все це грає важливу роль для сприйняття продукту.

КРАФТ.

Споживачі цінують майстерність та готові платити більше за вироби ручної роботи. Вони високо цінують якість інгредієнтів, справжність рецепта і якість упаковки. Це все про їжу з людським дотиком. Споживачі цінують досвід, традиції, спадщину та історію, а також виробництво з любов'ю і турботою до них.

ЕТИЧНИЙ СТИЛЬ ЖИТТЯ.

Їжа, стиль життя та етика тісно пов'язані. Споживачі хочуть робити етичний вибір продуктів харчування. Відповідальний вибір продуктів означає думати про інших людей, про благополуччя тварин і навколишнього середовища. Фермери повинні отримати справедливу ціну. Рослинна їжа сприймається як здорова і корисна для навколишнього середовища. Важливе значення мають продукти місцевого виробництва і упаковка без відходів.

ПРОЗОРІСТЬ.

Споживачі читають інформацію на упаковці. Вони дивляться на використовувані інгредієнти, поживну цінність, наявність консервантів, джерел алергенів, наявність або відсутність штучних ароматизаторів і барвників. Для них важливі чисті мітки та детальна прозора інформація.

ПІДВИЩЕНА ЗРУЧНІСТЬ.

Володіючи обмеженою кількістю часу та життям повним зайнятості, споживачі вимагають підвищеної зручності. Вони хочуть, щоб все під рукою та було завжди. Якщо їм щось потрібно, вони хочуть це зараз, без очікування або компромісу. Щоб все було просто та доступно. Купівля продуктів харчування через Інтернет та інші технологічні досягнення роблять покупки ще більш зручними, однак, споживачі не хочуть, щоб магазини зникали. Для підвищеної зручності повинні бути будь-які альтернативи.

ДОСВІД СПОЖИВАННЯ НОВОГО РІВНЯ.

Споживачі хочуть дивуватися та надихатися все більше. Атмосфера, інновації, обслуговування з посмішкою і презентація мають колосальне значення. Споживачі хочуть «вау» - ефекту та персонального підходу. Сучасні технології дозволяють створити нову атмосферу і досвід споживання. Цифрові технології, такі як 3D-друк, також можуть надати нових вражень.

ГИПЕР ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ.

Споживачі люблять персональний підхід та бачать їжу як вираз себе, тому її слід адаптувати від людини до людини. Технології дозволяють задовольняти унікальні потреби споживачів в харчуванні. Гаджети та інші пристої вже можуть надавати детальну інформацію про особисте здоров'я, в той час як медичні дослідження все частіше пов'язані з персоналізованими рішеннями. Їжа на замовлення також буде ставати все більш важливою в майбутньому.