Незважаючи на те, що споживачі завжди раді скуштувати смачне тістечко, вони не завжди вміють описувати та оцінювати свої враження від нього. Більше того, коли вони роблять висновки, на скільки їхню думку впливають інші фактори, окрім смаку, такі як місцезнаходження та соціальне оточення, або етикетка, маркування або брендинг продукту, вони також можуть робити висновки на основі попереднього досвіду.
Тому розробити продукт про який споживачі дійсно думають, є дуже важким завданням, але розуміння споживчих переваг є життєво важливим для цієї роботи. Саме тому ми створили нашу власну лабораторію сенсорного аналізу в рамках нашого відділу досліджень і розробок.
У лабораторії сенсорного аналізу Puratos група професіоналів за допомогою тонко калібровані інструментів вивчають біологічних та психологічних реакцій на різноманітні аромати, смаки та текстури. Ми ділимося отриманими результатами з нашими клієнтами, щоб допомогти їм врозробці готової продукції, яка б відповідала вимогам та сподіванням споживачів.
Якщо ви зацікавлені в отриманні додаткової інформації стосовно Сенсорного аналізу, зв'яжіться з нами.