3 трендові профілі смаку для хлібобулочної, кондитерської та шоколадної промисловості

13 серп. 2024

Retail
Cross-category
Patisserie
Hospitality
Trend Updates
Artisans
Hype & Trend Signal
Chocolate
Блог
Taste Tomorrow
Маркетингові дослідження
Foodservice
Industry
Bakery
Trend
Chocolatiers
Новини

У світі продуктів харчування, що швидко розвивається, великі та маленькі виробники стикаються з постійним викликом не відставати від мінливих уподобань споживачів. Ось чому в Taste Tomorrow ми проводимо ретельний, постійний аналіз, щоб забезпечити стабільну підтримку та натхнення для харчової промисловості завдяки безцінним ідеям для споживачів.

У цій статті ми раді продемонструвати три смакові профілі, які втілюють поточний ажіотаж і готові запалити вашу жагу до інновацій.

1. Преміалізація за рахунок підвищених смакових якостей

Класичні смаки переосмислюються за допомогою альтернатив високого класу

Споживачі перебувають у постійному пошуку надзвичайних смакових вражень, тому ми помічаємо зміну, коли добре відомі смаки, такі як класична «кава» та скромний «апельсин», поступаються місцем більш виразним варіантам, таким як «Еспресо Арабіка» або «каламансі», цитрусовий фрукт з Філіппін. Ці вишукані варіанти об’єднують суперечливу тягу до унікальних смаків і звичних варіантів, які люди знають і люблять.

Перехід від традиційних профілів смаку до вишуканіших варіантів може виникнути через бажання показати, що ви гурман із розвиненим смаком. Перекушувати печивом юзу цікавіше та крутіше, ніж традиційним лимонним печивом, тому ми бачимо, що зараз відбувається преміалізація смаків. На зміну класичним варіантам приходять аналогічні, але більш висококласні альтернативи. Приклади для натхнення:

  • Фісташка - Сицилійська фісташка
  • Ваніль - Мадагаскарська ваніль
  • Шинка з сиром - Копчена медова шинка та Емменталь
  • Мигдаль - Амаретто
  • М'ята - Марокканська м'ята
  • Томат - Смажені томати черрі та Бальзамік
  • Лимон - Лимони Амальфітанського узбережжя

 

Малосерійний виробник Dandelion Chocolate надає своїм шоколадним плиткам фльору розкоші, ексклюзивності та загадковості, рекламуючи свої плитки одного з одного сорту шоколаду так само, як дорогі вина.  Для лімітованої лінійки плиток, вони ферментували какао-боби з особливою пряністю. Зерна «Kokoa Kamili, Танзанія, урожай 2023 року, партія 1» пройшли ферментацію з корицею, що привело до смакових нот, таких як девонширський крем, груша та ваніль. Хіба це не зовсім інший рівень, ніж проста плитка шоколаду з корицею?

2. Сила несподіваних креативних колаборацій

Вогняне поєднання комфорту та азарту

Сьогодні 65% споживачів у всьому світі хочуть спробувати незвичні поєднання смаків. Swicy – поєднання солодкого (sweet) і гострого (spicy) – ідеально влучає в цю точку. Використання гострих або пряних інгредієнтів у традиційно солодких виробах, таких як тістечка, соуси, напої, випічка та шоколад, безумовно, незвичайне. Або, принаймні, так було раніше.

Згідно з нашими даними Taste Tomorrow, зокрема в Канаді, Індії, Індонезії, США та Великій Британії споживачі обожнюють використовувати спеції та пекучі приправи в солодощах. Гострота пропонує елемент хвилювання та новизни традиційним заспокійливим смакам, таким як шоколад, полуниця чи ваніль. І оскільки гострота – це не смак, а сенсорний досвід, вона також привносить легке печіння або відчуття поколювання.

На створення нових солодко-гострих страв часто надихає перець або суміші гострих спецій з різних світових кухонь. Наприклад, корейська паста гочугару, мексиканська приправа таджин, індонезійський самбал оелек або китайська хрустка олія чилі. Крім прянощів, ці аромати додають випічці, кондитерським виробам і шоколаду вишуканості та пригод.

Шоколадні мочі з хабанеро від Mochidoki є ідеальним прикладом того, як незвичайне поєднання солодких і гострих смаків з усього світу приносить азарт, новизну та гострі відчуття. Ніжний японський рисовий снек мочі отримав дивовижний смак від мексиканського хабанеро, одного з найгостріших перців. Насичений і складний смак какао чудово гармонує з гострим перцем, а вогняний смак чудово контрастує з м’якою текстурою моті, для тих, хто наважиться спробувати…

3. Творіння, натхненні алкогольними напоями

Тост за інноваційний смак алкоголю

Хочете, щоб ваша продукція виділялася на переповненому ринку? Вибирайте захоплюючі творіння, натхненні напоями. Від самбуки та еспресо каннолі до шоколадних батончиків із шампанським і торта Гіннесс, використання алкогольних напоїв додає складності смаку у ваших творіннях, а також трохи декадансу.

Алкогольні напої, які зараз актуальні, – це бурбон, мескаль, самбука, херес, шампанське та такі коктейлі, як еспресо мартіні і мохіто. Лікери надають будь-якому частуванню трохи гострих відчуттів. Не лише тому, що шоколадний торт із віскі просто не дитячий десерт, а й через глибину смаку. Мескаль – сміливіший брат текіли – додає нотки диму в плитку шоколаду, а самбука поєднує в собі міцність алкоголю з дивовижним смаком анісу, схожим на солодку.

Тож наповнюйте свої творіння духом алкоголю! Просто пам’ятайте, коли справа доходить до слабкостей, поміркованість є ключовою. Ми хочемо, щоб споживачі їли відповідально та смакували ласощі, а не похмілля.

Bang Bang Bakehouse спеціалізуються на ромовому торті, якому вони надають сучасності завдяки коктейльному відтінку. Уявіть собі ромовий торт Coquito, який на смак нагадує південноамериканський коктейль з кокосовим ромом, увінчаний підсмаженою крихтою пекану. Творці ромових тістечок вважають, що життя потрібно святкувати частіше, і що може бути кращим способом зробити це, ніж перекусити частуванням зі смаком коктейлю? Ось чому вони продають ласощі в окремих баночках: тож споживачам не потрібно чекати особливої ​​нагоди, щоб насолодитися румфетті чи ромовим тортом еспресо мартіні.

Про Taste Tomorrow

Taste Tomorrow є найбільшою у світі екосистемою для розуміння споживачів у хлібопекарскій, кондитерській та шоколадній промисловості. Постійне відстеження поведінки та вибору місцевих і глобальних споживачів дає цінну, глибоку інформацію. Ми можемо використовувати цю інформацію, щоб відстежувати розвиток трендів і виявляти нові. Дізнайтеся більше про нашу методологію.

Related Articles