30 квіт. 2024
Інновації – це не просто модне слово в динамічному ландшафті хлібопекарної, кондитерської і шоколадної галузей. Розробка цікавих нових продуктів і послуг є ключем до залучення споживачів і створення ніші на конкурентному ринку.
Щоб залишатися актуальними, важливо розуміти та адаптуватися до нових тенденцій. Ось чому в Taste Tomorrow ми відстежуємо рухи, які формують нашу галузь. Ми зібрали 3 найважливіші нові концепції, про які слід пам’ятати під час розробки нових продуктів, давайте зануримося в них!
Легкість і пропозиції, перед якими споживачі просто не можуть встояти
Штучний інтелект творить революцію в харчовій промисловості. Не лише з химерними продуктами, як-от напій Coca–Cola Y3000 зі смаком і дизайном упаковки, створеними ШІ, але здебільшого в обслуговуванні клієнтів. Існують магазини на базі ШІ, інструменти ШІ, які допомагають прогнозувати продажі, рішення ШІ для прийому замовлень і додатки на основі ШІ, які допомагають збільшити продажі. Усі ці опції полегшують життя споживачам.
Наприклад, цілодобовий магазин Aramark 24/7 Quick Eats store у кампусі Канадського Університету. Студенти, які хочуть перекусити під час опівночної підготовки до екзамену, можуть зайти в магазин, взяти печиво і просто вийти, не заходячи на касу для оплати покупки. Вони можуть навіть продовжувати читати свою книгу, роблячи це. Інноваційний магазин без каси потребує нульового персоналу та пропонує зазирнути в майбутнє роздрібної торгівлі продуктами харчування, де зручність зустрічається з інноваціями.
Кількість споживачів, які хочуть, щоб магазини були набагато автоматизованішими, зростає: з 35% у 2018 році до 42% споживачів зараз. На щастя для них, штучний інтелект творить революцію у сфері громадського харчування та роздрібної торгівлі, пропонуючи неперевершену зручність і персоналізований досвід.
Багато закладів громадського харчування експериментують із технологією ШІ, щоб зміцнити зв’язок з брендом та підвищити лояльність клієнтів. Найважливішою зброєю, яку вони мають, щоб зачарувати споживачів, є індивідуальні пропозиції, продумування ексклюзивного меню або просто пропозиція кави та пончика в потрібний час і в потрібному місці. Starbucks успішно використовує штучний інтелект, щоб збільшити частоту відвідувань і суму, витрачену в своїх торгових точках, переважно завдяки добре продуманій програмі винагород. Мільйони нових учасників щомісяця приєднуються до програми мережі кав’ярень, щоб отримати спеціальні пропозиції та винагороди, що робить технологію безпрограшною для всіх.
Оригінальні міжбрендові колаборації для створення ажіотажу з невеликим бюджетом
Неочікувані випуски міжбрендових продуктів захоплюють галузь штурмом. Співпраця, яку ми вважали б немислимою ще кілька років тому, зараз у моді. Співпраця між McDonald’s і косметичним брендом? Чому б і ні, тепер ви можете придбати матеріали для манікюру а-ля картопля фрі та бургер. Продукт, випущений брендом макаронів Fauchon разом з томатним кетчупом Heinz як жарт? Звичайно, знайомтеся з TomaCaron. Чим епатажніше, тим краще. Ця співпраця дає свіжий і захоплюючий відтінок традиційним продуктам і пропонує споживачам унікальний і незабутній досвід.
Ви можете сказати, що дуже лімітовані колекції – було доступно лише 57 коробок макаронс із томатним кетчупом – надихаються відомим висловом про те, що поганої реклами не буває, але це було б знеціненням відповідального за це відділу маркетингу. Здивувати або шокувати споживачів — найкращий спосіб завоювати алгоритми соціальних мереж і охопити нову аудиторію.
Якщо ви співпрацюєте з іншим брендом, це означає, що вас також бачать їхні підписники. Це робить цю божевільну співпрацю розумним способом створити ажіотаж за невеликий бюджет. Наприклад, шоколадні цукерки до Дня Святого Валентина, наповнені брокколі, які виробник Tender-Stems створив у партнерстві з Chococo. Ця ідея настільки дивна, що вона навіть отримала купу безкоштовного огляду в пресі, що не так легко для виробника брокколі.
Сміливі багатовимірні смакові враження зараз на хвилі
Межі пропозицій хлібобулочних і кондитерських виробів розсуваються далі, намагаючись збудити почуття споживачів. Змішування класичних хлібобулочних і кондитерських виробів у гібриди з солодкого тіста – кронат, краффін і брукі – стало звичним явищем. Тепер споживачі збираються прийняти ще сміливіші інновації – непереборне поєднання солодких і пікантних гібридів.
Додавання солоного елемента надає складності та глибини солодкому. Подумайте лише про кекси з кленовим беконном, десертні тако, фокаччу з карамелізованою цибулею, грушею та горгонзолою та гарячі медово-часникові кручення. Dohnut London, який раніше був домом лише для солодких пончиків, тепер пропонує dagel, пікантний пончик, наповнений вершковим сиром і зеленою цибулею та покритий приправою Everything Bagel.
Мережа повсякденних ресторанів Walk-On’s йде ще далі, створюючи суміш гамбургерів і пончиків. Їх новий Beignet Cheeseburger Sliders поєднує два солодких беньє з гамбургерами ручної роботи, беконом і плавленим сиром. Сміливе поєднання пікантно-солодкого смаку, яке віддає шану корінням бренду в Луїзіані. Вони навіть посипають беньє цукровою пудрою!
Taste Tomorrow є найбільшою у світі екосистемою для розуміння споживачів у хлібопекарскій, кондитерській та шоколадній промисловості. Постійне відстеження поведінки та вибору місцевих і глобальних споживачів дає цінну, глибоку інформацію. Ми можемо використовувати цю інформацію, щоб відстежувати розвиток трендів і виявляти нові. Дізнайтеся більше про нашу методологію.