20 жовт. 2022
Яке ж святкування Хелловіну без смаколиків? Моторошні солодощі та снеки важливі так само, як і страхітливі костюми та декорації. В регіонах, де діти "полюють" за смаколиками, для споживачів вкрай важливо мати під рукою снеки та цукерки аби порадувати любителів традицій. Але що принесе нам Хелловін 2022? В рамках дослідження Taste Tomorrow для цьогорічного святкування ми підготували 5 надихаючих новинок у категорії кондитерських та хлібобулочних виробів.
Але спочатку дізнаємось скільки споживачі в різних куточках світу витрачають на Хелловін:
Наймасштабніше Хелловін відзначають в США, Великобританії та Канаді.
В країнах Європи, Азії та Центральної Америки тренд святкування тільки набирає обертів.
Очікується, що у 2022 році американські споживачі витратять на Хелловін рекордну суму в 10,6 мільярда доларів США. (Statista)
Витрати споживачів Великої Британії цього року оцінюються в 687 мільонів фунтів стерлінгів (Finder)
В Канаді споживачі в середньому витрачають 15 $ на солодощі, що репрезентує 22% від їхнього загального бюджету. (hellosafe)
За даними дослідження, минулого року в Великобританії найбільше коштів на святкування Хелловіну витратили споживачі сегменту - батьки з дітьми до 5 років, одразу за ними йдуть міленіали, які витрачають 77% бюджету на костюми, мейк-ап та тематичні солодощі. (Beam)
Ми вже згадували Soreen в топі виробників корисних перекусів. Спеціально для Хеловіну вони зманили назву бренду на ‘Scream’ (Крик). Мініатюрні батончики з желе можна з'їсти без провини, адже один шматочок містить лише 94 калорії. Окрім низької калорійності, в батончиках знижений вміст цукру і вони є джерелом клітковини .
У вересні та жовтні любителі гострих відчуттів, яких не так просто налякати, збираються в тематичному парку Universal Studios на ночі жахів в будинках із привидами та відповідними моторошними закусками. Цього року вони придумали піццу Пепероні в формі черепа. Піца з пепероні та сиром має форму тривимірного черепа та подається в соусі марінара, який нагадує калюжу крові. Страшно, правда?
Компанія Mars доводить що не обов'язково випускати абсолютно новий продукт до сезону Хелловіна. Цього року компанія просто надала своїм класичним батончикам Snickers і Twix цікавий колір: яскраво-зелений. Батончики Snickers містять страхітливу зелену нугу ( в рамках традицій святкування), а батончики Twix — зелене печиво. Простий, але ефективний метод (і, головне, моторошний).
Бренд печива Partake турбується про безпеку споживачів та підтримує інклюзивність продуктів харчування. Вони стверджують, що 1 з 13 дітей у США страждає від харчової алергії, тому всі їхні пропозиції сертифіковані за параметрами: без глютену, без ГМО, веганські, крім того, жоден з продуктів не містять ні одного з 9 основних алергенів. На Хелловін вони випустили міні-печиво з шоколадною крихтою, для споживачів, які хочуть роздавати солодощі любителям, і при цьому не турбуватись, що можуть комусь зашкодити.
Без обгортки ці солодощі Cadbury на Хелловін виглядають точно так я і стандартний продукт: яйця з молочним шоколадом. Але п’ять різних упаковок з фольги перетворюють яйця на «страшні голови». Перевертень, вампір, мертвець, зомбі та гарбузоголовий, які мають начинку в вигляді помадки, який споживач спиймає як мізки у їхніх головах. Цей хитрий прийом назви та упаковки дозволяє легко, але дуже ефективно трансформувати продукт на Хелловін.
Ви вимушені створювати трендові вироби з соцмереж разом з дітьми вдома своїми руками? Однозначно ні, доводить Kellog’s . У харчових блогах, Pinterest та Instagram рецепти ласощів у формі мумії кружляли вже досить довго. Kellog’s розумно використував цю тенденцію, створивши набір Yummy Mummy Kit, який містить усі інгредієнти, необхідні споживачам для приготування закусок із мумій вдома. Готувати цукерки тепер стало цікавою сімейною справою, і — великий плюс для Kellog’s — створити упаковку та інструкцію для приготування виробу набагато простіше, ніж виготовляти ці ласощі своїми руками, найскладнішу частину вони залишили споживачам.